luni, 29 octombrie 2012

Noaptea devoratorilor de publicitate, revelionul meu...

Anul asta nu-mi mai trebuie revelion, am fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Si pentru ca NDP n-a mai ajuns la Craiova de prin 2008, ceea ce spune foarte multe despre noi si industria noastra publicitara, mi-am facut bagajul, asa cat pentru o noapte si destinatia: Timisoara. Drum lung, noapte alba, serviciu luni, deci am luat trenul :(, asta fiind partea trista, dar dupa ce am ajuns la Sala Capitol din Timisoara mi-a trecut si greata cauzata de mersul cu trenul. E luni si inca mai am un strop din entuziasmul noptii devoratoare.
La intrare intrebam de unde se cumpara biletele si ni se spune ca nu mai sunt, sa mor de nervi si nu alta, doar venisem tocmai din Cetatea Banilor ca sa devoram publicitate, dar si timisoreni sunt oameni...ma mintisera, erau bilete. Cafea, o tigara si asteptare... Evenimentul a fost deschis de Teo de la Deko cu un numar de stand-up comedy pliat pe eveniment, iar dupa ce ne-a povestit despre microbii organizati social din reclamele de la Domestos, crema pentru coltul ochiului, reprezentantul L'oreal care va fi prezent la nastere pentru o schema exacta de intretinere a tenului si altele, au inceput reclamele. 290 de spoturi din intreaga lume. Pentru cei cu minime legaturi in domeniu a fost un fel de lectie de creatie, bineinteles cu capitole de genul: asa da, asa nu. Cateva dintre ele mi-au placut maxim(si inca ma bantuie), iar pe cele mai multe, asa consumatoare cum sunt, le vazusem deja, dar tot m-au satisfacut.
Iata-le pe cele pe care mi le amintesc si mi-au placut.
Mc Donalds - Germania
Coca Cola
Dirt Devil
Snickers Rusia
Young Director Award
Born to create drama
Audi
IQads
IQads
creepy animation

Mai aveti timp sa dati o fuga la Cluj sau la Iasi, daca nu, poate la anu..la Craiova :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu