joi, 25 octombrie 2012

Jurnalul unui exemplar des intalnit pe Facebook

Astazi, m-am trezit pe la 12.00, azi noapte am stat pana tarziu pe Facebook. Inainte sa merg la toaleta deschisei laptopul si intrai pe Facebook. Ce sa vezi? Aveam 20 de like-uri la statusul de aseara. Hmmm! Imi pierd din popularitate!!! Lasa ca arunc acum o bomba... si ma apuc sa scriu. Hmmm! Dar ce? N-am idei! Lasa ca o sun pe Maricica, ea e experta in compuneri.
-Alo, Maricica?
-Da, fata.
-Auzi, fata, zi-mi si mie ceva misto sa scriu pe Facebook
-Ce sa iti zic?
-Nu stiu, fata, ceva asa ca sa dau niste prosti pe spate. Sa fie, asa, destept
-Pai, nu stiu, scrie si tu pe google: Nietzsche
- Cum, fata, N i t c e, asa cum se aude?
-Nu, fata esti proasta?
-Nu stiu cine dracu e asta!!
- Scrie asa,  N i e t z s c h e
-Asa, si?
-Si scrie si tu ceva ce a zis el, e filosof mare...
-Aaaaa!!!!
-Gasisi?
-Gata, m-am prins! Merci!Hai, ca vb ma tarziu!

Deci, sa vedem... Gata, cu asta i-am dat pe spate. Sa bagam: "Dragostea este oarba; prietenia doar inchide ochii." Done! Ma duc la baie, cand ma intorc, ce sa vezi, peste 40 de like-uri! Moaa! Ce tare! 


Asa imi inchipui eu ca ii chinuie pe unii inspiratia si inteligenta...

Saracii nostri filosofi...de ar fi stiut ei ce se va intampla cu transcrierile trairilor lor...
Deja m-am saturat de filosofiile postate in fel si chip pe site-urile de socializare, de citatele din carti si maxime celebre. Era o vreme, cand nu isi facusera profil toti retarzii, cand imi era drag sa mai citesc ce au scris prietenii mei. Cam toate distribuirile sunt creatia unor cartonari ce au descoperit paint-ul si s-au pus pe "creatie", iar toti "neinspiratii" distribuie pentru a se simti interesanti. Puneti mana pe o carte, dezvoltati-va imaginatia, invatati sa scrieti, ganditi o idee, ca de tampiti e plina lumea... Iar penibilitatea asta in care va scaldati cu : "pupi de noapte buna"," buna dimi 4 all", "ma uit la film", "plecata in oras", "dorm", nu inseamna nici pe departe a socializa, ci a te da intr-un spectacol ieftin rau.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu