duminică, 8 iulie 2012

Cei mai frumosi oameni sunteti voi!

Acum ceva timp spuneam ca nu am nevoie de complimente pentru ca am si eu oglinda...Gandindu-ma atunci la frumusetea aia pe care o vezi, cea care iti da incredere, cea care te face uneori impertinenta.. Ei bine, acum ma intreb, ce as fi fost daca nu m-as fi vazut niciodata in oglinda? Grea intrebare!! Nu stiu sa raspund, nu stiu sa imi inchipui cum ar fi, insa am invatat din experienta pe care am trait-o, ca frumusetea se vede mult mai bine prin ochii mintii.
Acum vreo doua saptamani pe agenda noastra de activitati a aparut o noua misiune, organizarea unui concurs pentru femei nevazatoare. Intr-o zi m-a sunat cineva, imi spunea despre un concurs atipic de frumusete si ma intreba daca m-ar interesa ca subiect de jurnal...si m-a interesat. Asa am cunoscut-o pe Adina, minunatia de femeie care se ocupa de filiala din Dolj a Asociatiei Nevazatorilor din Romania.Inititativa mi s-a parut minunata, iar povestea m-a impresionat. Mesajul era simplu: femeile nevazatoare au nevoie de noi pentru a se simti integrate. Asociatia avea nevoie de un organizator de evenimente, iar noi aveam acest domeniu de activitate. Asa ca, de a doua zi am inceput sa dezvoltam conceptul. Dupa fiecare miscare vorbeam cu Adina si de fiecare data ne transmitea un sentiment minunat de multumire. Au urmat zile si nopti de strategii, de creatie, de munca "hrana pentru suflet". Ideea unui astfel de concurs era frumoasa, dar ii lipsea ceva... Nu-l puteam lasa sa fie un eveniment si punct, atata timp cat prin intermediul lui puteam face mai mult. Si atunci i-am cunoscut pe Florin, Georgiana, Ionela si Marian - 4 copii cu deficiente de vedere,dintr-o familie extrem de modesta care nu-si permitea sa-i trimita la o scoala speciala, am stiut, insa, ca noi le putem deschide un nou drum si am creat o componenta caritabila, iar rezultatul a fost pe masura. Saptamana cu evenimentul a fost proba de foc, iar echipa s-a marit fantastic fara ca noi sa cerem cuiva sa vina alaturi de noi. Toata lumea a lucrat voluntar. Va multumesc mult! Iti multumesc Adina - pentru toate sentimentele frumoase pe care le pui in conducerea cu mana de fier a asociatiei. Iti multumesc Laura - pentru ca esti cea mai buna partenera, pentru ca ma intelegi fara cuvinte si pentru ca ma suporti in cele mai groaznice momente. Iti multumesc Tzutzu - pentru sentimentul de siguranta pe care mi-l oferi si pentru ca "esti pe pozitie" la orice ora. Iti multumesc Mario - pentru ca dimensiunea timpului muncit nu exista pentru tine si pentru ca intelegi perfect fara a-ti explica. Multumesc domnul Patru, multumesc Luiza - pentru sprijinul parintesc si intelegerea extraordinara  care ma fac sa simt ca serviciul este a doua casa, iar voi a doua familie. Multumesc Sara, Carla,Denisa, Claudia - pentru ca ati raspuns chemarii de suflet inainte de a striga . Multumesc Romy, Nea Costel - pentru ca stiti sa imbunatatiti imaginea, chiar si fara aparatura. Multumesc Andra, Deni - pentru ca-mi sunteti prietene chiar daca va vad de cateva ori intr-un an. Multumesc Mugurel pentru ca sti sa privesti si fara obiectiv.  MultumescVali pentru ca esti mereu un prieten bun si pentru ca te implici pana la epuizare in toate demersurile noastre sufletesti. Multumesc Marius pentru ca simti la fel ca noi. Multumesc Florentin pentru ca iti pastrezi umanitatea fara defect. Iti multumesc Ana-Maria, iti multumesc Cristi pentru deschiderea de care ati dat dovada. Iti multumesc Irina pentru ca poti atat de delicat sa fi un etalon. Iti multumesc Teona pentru privirea de 1000 de puncte care imi spune ca nimic nu e prea greu. Iti multumesc Jeni pentru bratele tale de fier deschise mereu. Iti multumesc Ramona, iti multumesc Paul-pentru ca privirile voastre mi-au spus mereu ca totul va fi bine. Multumesc Robert-pentru ca esti dovada vie ca iubirea de oameni imbogateste mai bine decat orice suma.Multumesc grupului de voluntari ai ANR pentru ca mi-ati dat cel mai minunat sentiment si cea mai frumoasa dovada de solidaritate. Multumesc candidatelor pentru lectia de viata ce mi-a schimbat viziunea fata de ce inseamna frumos.  Multumesc voua tuturor care ati raspuns prezent si care ati simtit la fel ca noi. Mutumesc colegilor de breasla pentru tot sprijinul acordat. Multumesc tuturor celor care ati facut ca acest eveniment sa nu fie un spectacol de lumini, culoare si sunet, ci o miscare de suflet. 


"Frumusetea, prin ochii mintii." - A fost initial un concept, acum este o dovada pe care mi-a dat-o viata, datorita voua a tuturor...


Un comentariu:

  1. Multumesc, Ana-Maria, pentru ca ai curajul de a vedea cu sufletul ! Felicitari pentru initiativa, perseverenta, munca, suflet, emotie si mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere