sâmbătă, 4 august 2012

Doar el ma cunoaste, doar el stie cum va fi...

Se duce o zi si inca una...asa s-au dus ani multi, iar timpul nu sta deloc. I-am zis sa se opreasca, sa-mi trag si eu sufletul, dar nu m-a ascultat.  Acum, ii multumesc! Ce as fi fost fara durerile traite in timp? Ce as fi fost fara fericirea pe care mi-a dat-o in ani? Ce as fi fost fara tot ce am invatat? Si ce as fi fost fara el, fara timpul care-mi spune mereu ca imi este prieten bun, nu inamic? El stie cea mai buna rezolvare. El stie cel mai bine sa modeleze, precum un sculptor priceput. El stie cel mai bine sa pastreze sau sa paraseasca sentimente.El stie cand ai nevoie de el si cand e inutil. Fara el n-as fi aflat ca am prieteni de care mi-e dor si care sunt acolo, chiar daca nu-i vad mult timp, aceia adevarati, ce raman pe viata, indiferent de ce se intampla intre timp. Fara el n-as fi stiu cum m-a schimbat fiecare iubire. Fara el si fara graba lui, n-as fi invata sa simt, sa traiesc si sa iubesc doar ceea ce conteaza. Fara el n-as fi inteles valoarea a ceea ce am.
Imi place trecerea anilor mei! M-au invatat sa plang, sa zambesc, sa privesc, sa simt, sa selectez, sa visesz, sa-mi doresc, sa discern, sa disociez...asa cum n-as fi reusit fara timpul trecut. Timpul nu este de dat inapoi, timpul nu trece degeaba si nici nu trebuie regretat. El este partenerul nostru, e oxigenul spiritului nostru, este cel care ne contureaza cu acea linie de care un suflet strain se lipeste. Este cel care ne arata, in fiecare zi, ca inca se mai pot amprenta atatea in noi, ca inca avem multe de realizat in viata noastra, ca inca nu ne-am infruptat din tot ce el are in bagaj. Noi il putem ajuta sa treaca frumos, atat!   http://www.youtube.com/watch?v=lsYp0BjJE1k

Un comentariu:

  1. o data cu scanteia vietzii, timpul a inceput sa se deruleze,inexorabil, invitandu-ma sa reflectez ce pot si ce trebuie sa fac pt. a da vloare itmpului,faramei de timp ce mi-a fost consacrata pt. a-mi pastra partea mea de ETERNITATE ce mi-a fost oferita la Botez.nu frica de cel rau trebuie sa ma mentzina pe aceasta cale, ci iubirea fatza de Cel ce m-a creat,bucuria de a oferii confort intzelegere si ajutor oricui este in nevoie, cosiderand orice intalnire cu nevoia , unica ocazie,nu dorintza de a fi rasplatit , sau gandul ca am facut ceva bun ma face sa fiu multzumit, ci mutzumirea de a fi criticat pt. ceeace fac , ma face sa simt ca sunt iubit de Cel ce m-a creat , pt. ca nu m-a creat pr. a fi important, ci pt. a da importantza si prioritate ocaziei de a face bine fara a ne luda,singuru' lucru cu care ne putem lauda este SPERANTZA, suferind pt. orice ocazie pierduta. o data timpul epuizat, incepe ETERNITATEA, suntem noi a decide culoarea....de aceea "NOI IL PUTEM AJUTA SA TRACA FRUMOS" P.S. nu stiu cat conteaza pt. oricine, chiar daca i-mi permit prea mult, i-mi iau libertatea de a spune BRAVO, valorii sufletului tau : NOT BENE.

    RăspundețiȘtergere