vineri, 17 august 2012

Femeia de serviciu, centrul universului. Cand nu ai de lucru, iti da femeia de serviciu

Femeia de serviciu corporatista
Dupa ce da cu mopul, se opreste intr-un colt al camerei si asteapta. Trece un CEO:
- Ce asteptati?
- Feedback, maica, feedback!

Cand inca nu stiau ai mei ca fumez si aveam un loc in scara blocului, unde imi ascundeam tigarile, femeia de serviciu imi raspundea la salut intr-un fel aparte, complice, pentru ca ea stia unde imi sunt tigarile, iar cand nu le-am mai ascuns, a crezut ca m-am lasat si mi-a zis: "Da-le, mama, naiba de tigari, ca sunt bani arsi degeaba!". Tot ea era cea care lua biletul din usa, lasat de Silviu, pe care scria, asa cum se pricepea el in clasa I, "cheia e sub pres". Deci, personaj important la noi pe scara. Apoi, la liceu, femeia de serviciu facea instructie cu noi, dar in acelasi timp pazea cu mare grija ca sa nu fim prinsi la fumat in cabina pentru o singura persoana(cand fumam acolo nu mi se parea aiurea, iar acum mi se pare ciudat sa scriu WC :))). Am intrat in campul muncii, iar prima femeie de serviciu era o dulceata, o femeie blanda care facea pentru noi tot felul de gesturi frumoase.Au urmat multe. Acum ceva timp a aparut in peisaj: Ica. Care ne-a certat si ne-a impus sa nu-i mai zicem tanti sau doamna, ca e tanara, are doar 50 si ceva de ani. Ica ne alerga sa ne faca masaj, dar era mai sigur sa te lasi lovit de o masina, suferintele erau aceleasi. Ica, plina de zel, a sters oglinga prompterului cu spray de mobila, de nu intelegea tehnicul de ce se vede imagina incetosata. Nu era ea prea harnica, dar ne distra copis cand ii hartuia pe masculii redactiei.  Important! Ica se parfuma des cu odorizantul de camera :))), horror!

Bun, dupa plecarea Icai, s-a renuntat la femeia de serviciu si s-a trecut la firma de curatenie, dar in fond nu s-a schimbat mare lucru. La birou, vine in fiecare zi o doamna. Doamne, ce femeie harnica!!! Chiar nu sunt sarcastica. Dar am cateva povesti profesionale despre ea. In prima faza, am obeservat ca totul era curat,  chiar era curat, iar asta o spun eu, o obsedata. Apoi, am auzit-o pe Anamaria Dobrisan urland cat o tineau plamanii, si credeti-ma ca sunt lucrati mai bine dacat erau muschii lui Stallone, cineva ii stersese numele de pe cana. Precizez ca scrisese cu marker permanent. Cine sa fi vrut sa-i fure cana cu Olguta?! Nu banuiam pe nimeni...Dar, intr-o zi, am deslusit misterul. Doamna responsabila cu spalatul canilor frecase cu patos cana Anei :))). Asta e, sa ne bucuram ca e implicata!
Povestea nu se termina aici...Pe decorul stirilor sunt niste zgarieturi, pe responsabil nu-l cunosc, dar baietii de la tehnic, ageri la minte, au descoperit cum le pot ascunde ca sa nu se vada pe camera. Au luat marker aceiasi culoare si le-au colorat cu grija. Si, ce sa vezi, markerul nu rezista pe decor!! Alt mister, fenomene stranii rau! Hmmm...Sa va mai zic? Stiti deja...:))) femeia de serviciu, constiincioasa cum o stiti, sterge mazgaliturile de pe decor:))) si se opreste abia cand se vede un alb imaculat.

In concluzie, profesionalismul dauneaza. Si...sa nu uit! Nu faceti exces de marker!!



Un comentariu:

  1. Trebuie precizat ca in poza este Ica si nu un barbat nebun :)))) Si acum am sentimentul ca vreau sa fug! Mi-a lasat traume adanci:))

    RăspundețiȘtergere